ВИХОВАТЕЛЬКА СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

"Хороший педагог – це насамперед людина, яка любить дітей,

знаходить радість у спілкуванні з ними,

вірить у те, що кожна дитина може стати доброю людиною,

вміє дружити з дітьми, бере близько до серця дитячі радощі і прикрощі,

знає душу дитини, ніколи не забуває, що він сам був дитиною"

В Сухомлинський

Хто ж така сучасна вихователька?

Ми провели опитування серед наших працівників та батьків та ось які висновки зробили

Батьки про професію вихователя

  • любить, розуміє і поважає дитину;
  • сприймає дитину таокю, якою вона є;
  • вміє спілкуватися з дітьми;
  • це добра і чуйна людина, яка багато знає, вміє і цікаво навчає;
  • вчить мити руки перед їжею, бути охайними, акуратно їсти, прибирати після гри;
  • відкрита до спілкування, тактовна;
  • вимоглива до себе, дітей, батьків;
  • справедлива, однаково ставиться до всіх батьків

Адміністрація про професію вихователя

  • кваліфікований фахівець, який володіє сучасними методиками та технологіями;
  • вміє працювати в колективі;
  • вміє співпрацювати з батьками;
  • постійно вдосконалює свій професійний рівень;
  • обізнаний із нормативними актами організації освітнього процесу;
  • створює умови для безпечної діяльності дітей, вживає заходів щодо їх загартування, зміцнення здоров’я;
  • дотримуєтиься вимог ведення обовязкової документації;

Методист про професію вихователя

професійна вихователька повинна вміти:

  • аналізувати програмну і методичну літературу, передовий педагогічний досвід;
  • організовувати дитячу гру та вміти керувати нею;
  • планувати розвиток дітей у різних видах діяльності (ігровій, навчальній, побутовій, трудовій, образотворчій, музичній та ін..);
  • аналізувати педагогічні ситуації та явища, поведінку дітей і власні дії;
  • діагностувати розвиток дітей і на цій основі здійснювати диференційоване навчання і виховання,
  • об’єктивно оцінювати наслідки власної діяльності;
  • виготовляти дидактичні посібники і користуватися ними у різних формах освітнього процесу з метою його оптимізації;
  • виховувати у дітей інтерес до духовних, історичних і культурно-національних цінностей народу;
  • здійснювати пропаганду педагогічних знань серед батьків і громадськості, залучати батьків до участі в роботі закладу дошкільної освіти;
  • ефективно використовувати спадщину народної і класичної педагогіки;
  • працювати в тісному контакті з помічником вихователя, музичним керівником, керівником фізичного виховання, методистами, директором закладу дошкільної освіти.

 

Вихователі пор свою професію

сучасна вихователька - це різностороння особистість;

вміє малювати, майструвати, робити прості іграшки з паперу, картону, пластиліну, тіста;

вміє гратися з дітьми;

виготовляє нескладні посібники для занять;

потрібно знати багато віршів, казок, скоромовок, загадок, пісень;

достатньо ерудована, щоб відповідати на численні запитання своїх вихованців; 

володіє музичною грамотою,  вміє співати, танцювати;

знає сучасні мультфільми;

знає назви сучасних іграшок та казкових героїв;

вміє користуватися Інтернетом та месенджерами;


Перелік цих вмінь і рис сучасної виховательки ще неповний

і може постійно осучаснюванись.

Якщо вам є що додати, пишіть нам,

ми обов’язково  розглянемо ваші пропозиції

Шановні педагоги, сподіваємось, на нашому сайті ви знайдете корисну інформацію для роботи

У розділі   "АТЕСТАЦІЯ"   всі необхідні матеріали, для підвищення свого професійного рівня, графіки засідань атестацікомісії та плани проведення атестації

Заходьте на сторінку    "МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ"  ,

щоб поповнити совї знання із методики, педагогіки та психології


Все про булінг у дитячому колективі у рубриці

    "БУЛІНГ"

Знаємо норми положення про академічну доброчесність та дотримуємося їх у своїй діяльності. Допоможе у цьому розділ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ"


 

Контакти: (03352) 5-03-85

Україна

Волинська область 

місто  Ковель

вул. Сєченова 15а

Ми у Facebook

Наші друзі

Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.